17.7.2013

Lennot venetsiaan

Heinäkuun alun Venetsian reissun kuvat ovat vielä tietokoneella ja niiden kasaaminen tuntuu melkoiselta urakalta. Varsinkin, kun samaan aikaan koneelle on tullut useampi sata muita ihania kuvia. Tarvitsen ehdottomasti lisää tunteja vuorokauteen!!:D
Koska en vielä onnistunut saamaan mitään järkevää reissun kuvista aikaiseksi ajattelin aloittaa helpoimmalla jutulla, nimittäin Venetsian lennoilla. Itse varasimme lennot jo alkuvuodesta, kun Norwegian aloitti Venetsian reitit. Saimme ne todella edullisesti ja nyt jälkikäteen voi myös sanoa, että muutenkin olin todella tyytyväinen järjestelyihin. Edelleen on tuoreessa muistissa Ryan Airin ei niin kätevä asiakaspalvelu Saksan lennoilla..;)
Meidän lento lähti Venetsiaan perjantaina päivällä, joka oli todella hyvä aika. Ehdimme nukkua aamulla pitkään ja pakkailla rauhassa ennen lähtöä. Perilläkin oltiin jo hyvin ennen iltaa, jolloin ehti ensimmäisenäkin iltana nauttia hieman ensimmäisiä tunnelmia Venetsiasta. Lentokentältä pääsi helposti Venetsiaan bussilla. Me otimme lentokenttä bussin, joka meni suoraan Piazzale Romalle. Hintaa bussilla oli 6€ per henkilö. Matka kesti vain puoli tuntia ja busseja kulki myös puolen tunnin välein. Samaisella bussilla menimme myös takaisin kentälle.
Mennessä lennolla ei ollut wifiä, mutta takaisin tullessa oli! Aivan todella iso plussa tällaiselle nettiaddiktille;) Takaisin tullessa lento oli myös loistavasti ajoitettu, sillä ehdimme vielä aamupäivällä viettää tovin Venetsiassa ennen kentälle lähtöä. Tosin kentällä olimme aivan liian aikaisin. Kannattaa siis mennä sinne aikaisintaan pari tuntia ennen.. Check in aukesi todella myöhään ja jono siihen oli epämiellyttävän pitkä. Mieluummin olisi siis mennyt hieman myöhemmin ja välttänyt ehkä näin pahimman jonon.. Tosin itse olen aina joka paikassa ihan liian ajoissa;) Eetu sanookin, että minulla on aina kiire odottamaan.
Summa summarum olemme olleet muutamien Norwegianin lentojen jälkeen tosi tyytyväisia ja ehdottomasti aiotaan jatkossakin heidän lentojaan käyttää. :)
Follow me on FACEBOOK // BLOGILISTA // BLOGLOVIN

You Might Also Like

10 Comments

17.7.2013 at 06:56

Onkohan tulossa postausta hyvistä ruokapaikoista ym. Venetsiassa. Syyskuussa kyseinen paikka olisi matkakohteena, joten vinkkejä otetaan mielellään vastaan. :)

17.7.2013 at 08:21

Me ei kovin monessa paikkaa ehditty käymään, mutta niistä joissa käytiin tulossa postauksia!! :) Oi ihanaa, että pääset syyskuussa Venetsiaan!! <3 <3 :)

17.7.2013 at 08:30

Mä olen lentänyt Norwegianilla Lontooseen kaksi kertaa (ja takaisin samalla) eikä mitään moittimistä ole :) Kaikki on toiminut loistavasti. Siksipä seuraavakin matka taittuu sillä, syykuussa Barcelonaan :)

17.7.2013 at 08:58

Todellakin moitteetta toiminut kaikki!!:) Mekin mennään jo ensi kuussa uudestaan Norwegianilla reissuun:)

17.7.2013 at 09:42

Kylläpäs mun kommenttini vilisi kirjoitusvirheitä mutta asia kai tuli ymmärretyksi :D
    Ja piti vielä onnitella kihlautumisesta <3 Aivan ihana juttu ja Eetulle pointsit loistavasti toteutetusta kosinnasta.
    Täytyy näyttää postaus miesystävälleni ;)Ollaan seurusteltu vajaa vuosi ja itse olisin jo valmis avioliittoon.

18.7.2013 at 08:53

No mä en edes kirjoitusvirheitä huomaan, en omia enkä muiden;)
      Ja kiitos paljon <3 <3:') Hih, kyllä mäkin kohtuu selviä vinkkejä oon antanut, että millon vaan voisin mennä naimisiin;D

17.7.2013 at 14:27

Sulla on ihana hymy, niin lempeä :-) varsinkin tossa kuvassa missä on eetukin! :-)
    Ois kyllä ihana päästä Venetsiaan! On se Eetu vaan romanttinen, oma mieheni aivan erilainen… ! :D

18.7.2013 at 08:55

Voih, kiitos ihan hurjasti <3 :) Hih, ei Eetukaan arjessa ihan mistään romanttisimmista päästä ole;) Mutta kosinta oli kyllä romanttisinta mitä olisin ikinä koskaan voinut edes kuvitella:')

Camilla
    17.7.2013 at 16:54

Mä olen myös monen monta kertaa lentänyt norwegianilla ja myös ollut todella tyytyväinen. :) Ja hinnatkin ovat usein todella kohillaan. Ja netti on tietysti valtava plussa! :)

18.7.2013 at 08:55

Kyllä niin samaa mieltä!! :)