17.9.2012

Maanantain treenit

Nyt on salilla käyty ja päivän hikoilut hikoiltu! Kyllä tuli taas loistava olo, kun sai itsensä ylös sohvalta:) Tosin nyt riittää taas koulu hommia vaikka kuinka paljon. Sitä ennen kuitenkin pitkä lämmin suihku ja iltateetä. 

Kertokaahan miten teidän treenit on sujuneet? Oletteko tehneet uusia tavoitteita treenien suhteen nyt syksyä varten? Mun juoksu suunnitelmat meni aivan uusiksi tämän nilkan takia, mutta edelleen pidän tavoitteena ensi kesän puolikasta. Sen aion juosta oli mikä oli;)

You Might Also Like

8 Comments

  • Reply
    Anonymous
    17.9.2012 at 20:06

    Liikunnan tuomat endorfiinit saa kyllä ihmeitä aikaan olossa! Mulla tosin tää ilta on menny niin sohvan pohjalla, että kyllä on vetelä olo… mut jospa se tästä. Ostin lauantaina uudet spinnikenkulit, nimittäin päätin aloittaa sen harrastuksen uudelleen piiiiitkän tauon jälkeen. Ajattelin, että jospa spinniä kerran viikossa, lihaskuntoa myös kerran viikossa ja sit vielä kerta-pari aerobista ihan ulkosalla,hölkkää tai sauvakävelyä.
    Niin ihanaa, kun nilkkas on jo parempi! Haleja rakkauspakkaus <3 -mami-

    • Reply
      Mona
      17.9.2012 at 21:03

      Ei kipeenä saakkaan rehkiä, nyt lepäilet rauhassa flunssan kumoon!:)
      Treeni suunnitelma kuulostaa ihan loistavalta!!:) Mä odotan eniten että pääsee taas normaalisti juoksemaan:)
      Pus ja haleja <3

  • Reply
    Senja
    17.9.2012 at 21:18

    Nämä sun sporttipostaukset sai mullakin motivaation kasvamaan! :) Jospa huomenna saisin itteni salille enkä jäis sohvan pohjalle kuten tänään… : D

    • Reply
      Mona
      18.9.2012 at 08:02

      Jee mahtavaa kuulla että sait näistä lisää motivaatiota!!:) Tänään salille;)

    • Reply
      Senja
      18.9.2012 at 19:46

      Jep, tänään onnistuin! :) Ja nyt on mitä mahtavin fiilis.. Kyllä sitä tuntee olonsa niin hölmöks ku keksimällä keksii niitä tekosyitä turhan usein! :D

    • Reply
      Mona
      19.9.2012 at 13:19

      Hyvä Senja!!!!!:) Tekosyitä on valitettavasti vaan niin himputin helppo keksiä;) Nimimerkillä. Eilen aivan liian väsynyt ja stressaantunut lähtemään lenkille;) Tänään ei mitään verukkeita!!;D

  • Reply
    Anonymous
    18.9.2012 at 05:46

    Hei!

    Sulla ei oo vielä mitään hätää sen puolikkaan kanssa! Ilmeisesti pohjakuntoa löytyy kuitenkin ja aikaa on vaikka kuinka. Vieläkö suunnittelet juoksevasi sen 30 km/viikko? Sitä pidetään maratonharjoittelun minimitreenimääränä viikossa, joten puolikkaalle se mun mielestäni riittää paremmin kuin hyvin. Toki kunnon kasvaessa kilometrinälkä kasvaa :) Kannattaa kuitenkin aloitella nyt vamman jälkeen kevyesti ja varoa loukkaantumisia ja liian kovaa treeniä muutenkin. Monipuolisuus on hyvä! Oman kokemuksen pohjalta voin sanoa, että kun pohja on kunnossa itse “kisaan” riittää parin kk:n herkistely. Eikä se kunto mihinkään katoa loukkaantumisen aiheuttaman tauon aikana, itsekin parantelin pari kuukautta jalkaani täyslevossa ja kyllä se juoksukunto sieltä on taas löytynyt kun vaan on jaksanut rauhassa alotella:)

    Kiitos ihanan positiivisesta blogista ja tsemppiä puolimaratontreeniin, Mona!

    J

    • Reply
      Mona
      18.9.2012 at 08:06

      Voi kiiiiitos sulle ihana J niin kivasta ja kannustavasta kommentista!!:) Miten hyvälle mielelle saitkaan heti aamusta:)
      Joo tavoite oli tosiaan ainakin tämä vuosi juosta tuo 30km/viikko ja sit lähteä kasvattelemaan pikkuhiljaa, mutta nyt viimeiset kolme viikkoa on tosiaan mennyt metsään:/ Mutta eiköhän kohta pääse taas kunnolla harjoittelemaan tuota juoksua:) Siihen asti teen noita treenejä crossarin kanssa:)
      Vitsit, kiitos vielä kommentistasi, tuli itselle ihan sellanen olo että I can do it!!:) Ihanaa alkavaa päivää J!! <3 <3 :)

    Leave a Reply

    Your email address will not be published.