2.6.2016

Vinkit iltapäivän väsymyksen selättämiseen

smoothiebowl

Iltapäivällä pienen (tai välillä vähän isommankin) väsymyksen iskiessä yleensä ensimmäisenä mielessä on iso kuppi kahvia. Kofeiini ei kuitenkaan ole paras mahdollinen vaihtoehto päihittämään iltapäivän väsymystä. Se saattaa mm. nostaa kehon kortisolitasoja, joka puolestaan voi ajaa jopa lisämunuaisten uupumiseen. Parempi vaihtoehto isolle kahvikupille iltapäivän väsymykseen on iso ravitseva vihersmoothie! Mikäli tuoreita vihreitä kasviksia ei ole käytettävissä niin helppo tapa korvata niitä on käyttää erilaisia viherjauheita. Viherjauheen voi helposti sekoittaa vaan veteen ja juoda sellaisenaan.

Vihreän voimaruuan lisäksi iltapäivällä on hyvä nauttia myös muutama pähkinä, joiden rasvat tekevät erityisesti aivoille hyvää. Saksanpähkinä on loistava vaihtoehto samoin manteli! :) Niistä saat myös proteiinia.
smoothiebowl1.2

Energistä iltapäivää ja iltaa kaikille <3 :)

You Might Also Like

1 Comment

  • Reply
    Betina / STELLAR
    4.6.2016 at 20:10

    Hyvä vinkki – maanantaina pitääkin pakata aamusmoothien sijaan iltapäiväsmoothie mukaan töihin :)

    Ihanaa viikonloppua <3

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published.