1.11.2012

Asuja syksyyn

Keräsin jälleen kollaaseihin toiveasuja, joita pukisin mieluusti ylleni. Zalandon nettikauppa uusimpana yhteistyökumppanina toimi tällä kertaa kaikkien vaatteiden poimintapaikkana!:) Valinnanvaraa oli niin hurja määrä, että näitä asuja olisi saanut koottua vaikka kuinka paljon.
Ensimmäisenä asu illanvietoon. Minun rakastamaani leokuosia löytyi muutama über ihana yksilö!:) Ja entäs tuo kynähame? Täydellinen sanon minä.
Filippa K Tunika , Carin Wester ROMA kynähame , Miss KG Harvard korkkarit
Ted Baker pikkulaukku , kaulakoru

Asua koululle tai kaupungille. Rentoa, mutta naisellista. Viininpunaiset housut ovat edelleen suosikkilistallani;) Nyt kohdalle osui ihanat Liu Jo:n yksilöt!

Liu Jo farkut , palmikkoneule , saappaat, laukku

Toimistolle kokosin hyvin yksinkertaistetun asun, joka on kuitenkin todella naisellinen. Tuon mekon leikkaus hipoo täydellisyyttä. Mekko menisi hyvin myös iltamenoihin!:) Aivan mielettömän ihana.

Mekko , jakku , avokkaat, laukku Ted Baker

Mitäs tykkäätte, mikä on teidän lemppari kokonaisuus?

You Might Also Like

4 Comments

  • Reply
    Anonymous
    1.11.2012 at 20:55

    Mulle jäi vähän ankea maku Zalandosta, kun tilasin sieltä ensimmäisen kerran. Tarkoitus oli tilata takki ja pipo, mutta jostain syystä hoppuilin ja pipo jäi kyydistä. Tilasin sen sitten ihan muutaman minuutin päästä kuvitellen, että se menee samaan pakettiin kuin aiemmin tilaamani takki – kuten esimeriksi hennesillä. No, näin ei käynyt, vaan se meni omaan pakettiinsa, ja ilman alennuskoodia, jonka olin käyttänyt takkiin (koko tilauksesta -15% tai jotain). Ärsytti, koska olisin halunnut ne samassa paketissa, ja alennuksen myös pipostani. Jostain luin, että kun asiakaspalveluun laittaa sähköpostia, niin he voivat esimerkiksi peruuttaa tilauksia. Laitoin sinne siis sähköpostin, jossa pyysin tilausten yhdistämistä, että saisin alennuksen molemmista tuotteista, ja tuotteet samassa paketissa. No, vastausta ei kuulunut, kunnes tuli saapumisilmoitus (toimitus oli kyllä nopea) ja lähdin hakemaan pakettiani. Paketissa oli vain pipo ja lasku, piposta en ollut saanut alennusta. Ärsytti. Miten asiakaspalvelu voi luvata peruuttaa tilauksen sähköpostitse, jos he eivät edes vastaa viesteihin? Aika huonoa palelua minusta. Nyt vielä tuli sähköpostiin viesti, jossa kehotettiin maksamaan lasku. Siitäkin jäi huono maku. Kyllä minä laskuni maksan, ei tarvitse hoputtaa. Tosin tässä tapauksessa en kyllä maksa, sillä tuotteet lähtevät palautukseen, ihan vain sen takia, että asiakaspalvelu oli niin ala-arvoista.

    Ehkä joskus toiste paremmalla onnella :)

    • Reply
      Mona
      1.11.2012 at 21:11

      Ohhoh:O Todella kurja kuulla!! Minusta kun nimenomaan se hyvä asiakaspalvelu on kaiken a ja o. Kestäviä asiakkuussuhteita, kun ei solmita huonolla asiakaspalvelulla.
      Sinuna laittaisin vielä yhden spostin palautteena. Kyllä minäkin olisin olettanut, että ainakin vastauksen saan…
      Voithan hyvin laittaa vaikka jotain hyvityspyyntöä siitä, ettei viestiisi vastattu ajoissa vaan sait sen sijaan maksumuistutuksen..

    • Reply
      Anonymous
      1.11.2012 at 21:22

      Noh, ehkä hiukan kärjistin, ei mua nyt oikeesti niin paljoa harmita ;)

    • Reply
      Mona
      5.11.2012 at 22:11

      No hyvä juttu!!:) Helpostihan sitä saattaa kärjistää tilanteita asiakaspalvelullisissa tilanteissa..:D Minä ainakin olen todella tarkka siitä millaista palvelua saan;) Toivottavasti saat jatkossa hyvää asiakaspalvelua Zalandosta:)

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *