4.4.2012

Päivän pirtelö

Tässä tulisi taas vinkkiä pirtelöstä. Teen  yleensä pirtelöitä vähän mistä sattuu. Lisäilen mitä milloinkin ja kokeilen uusia juttuja. Halusin saada nyt paljon c-vitamiinia, joten lisäsin joukkoon reilusti tyrnimarjoja!:) Niiden siemenet ovat äärimmäisen terveellisiä ja tuovat kivan lisän pirtelöön.

*Kaurajuomaa
*tyrnimarjoja
*1/2 banaani
*kurpitsansiemeniä
*pinjansiemeniä
*loraus mummon mehutiivistettä
*pellavansiemenöljyä

Flunssaa on nyt ihan hirveän paljon liikkeellä joten pitää koittaa syödä tosi terveellisesti, jotta vastustuskyky pysyy hyvänä. Vihreää ja valkoista teetä inkiväärin kera ja sitten näitä herkullisia pirtelöitä niin eiköhän taas pysy flunssat kaukana;)

You Might Also Like

6 Comments

  • Reply
    Tibs
    4.4.2012 at 17:01

    Ton on pakko olla terveellista! (toisin kuin mun cupcakesit…)

    Mukavaa paasiaista!
    Tibs
    shoptravelfood.blogspot.com

    • Reply
      Mona
      5.4.2012 at 19:32

      Kiitos samoin!!:)

  • Reply
    M
    4.4.2012 at 18:53

    Oma sekoitukseni on seuraava:

    http://private-blend.blogspot.com/2012/04/aamurutiini.html

    Vaikka kaverini sanoi siitäkin, että kuulostaa hirveältä.

    • Reply
      Mona
      5.4.2012 at 19:33

      Kiitos vinkistä, tuo vaikuttaa hyvältä!!!:)Inkivääri onkin loistava flunssan poissa pitäjä!!:)

  • Reply
    Anonymous
    5.4.2012 at 19:29

    Liikkeellä on tosiaan kaikenmoisia flunssia.. Muista myös D-vitamiini ja annos yli virallisten suositusten. Minä syön päivittäin 50 mikrog Deetä, sanoi suositukset mitä tahansa :)

    Ihanaa Pääsiäistä Sinulle! PS. Testasin vasta paplarit yöksi postauksesi perusteella, tuli ihanat ja kestävät kiharat. Hyvin onnistui, vaikka hiukseni ovat vain olkapäille. Kivat ponnarikiharat!

    • Reply
      Mona
      5.4.2012 at 19:36

      Oih, ihana sinä <3 Kiitos kun kävit kommentoimassa <3 On niiiiin kiva kuulla jos joku on voinut saada vinkkiä tuosta kihara jutskasta!!!:)
      Hei ja mä otan myös deetä reippaasti yli suositusten;) Hih, ei ne suositukset riitä mihinkään. Pitäis joskus käydä mittauttamassa niin tietäisi tarkalleen nuo arvot.. Mä tuppaan ottamaan välillä likemmäs sataakin tuota deetä.. Hyvin on pysyny flunssat vielä poissa kuvioista. Kyllä terveellinen ruoka ja ravintolisät tekee ihmeitä;) Nimimerkillä. pari vuotta sitten olin joka toinen kuukausi kipeä.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published.