4.11.2011

Ojentaja treeniä

Koneellani oli arkistoissa vanhoja jumppapallo kuvia joita oli vanhan blogin puolle joten ajattelin jakaa muutaman tännekkin. 
Itse tosiaan tykkään paljon tehdä lihaskuntoliikkeitä jumppapallon avulla. Se on kätevä vaikka telkkaria katsoessa. Vatsalihaksia ja selkää sillä on helppo tehdä, mutta helposti onnistuu myös treeni alleille!;)
Kuvissa näkyy helpompi versio liikkeestä. Voit tehdä liikeen niin että kyynerpäät menee kohti kylkiä eivätkä koske maahan jolloin liike on paljon tehokkaampi!:)
Ja eikun taas treenailemaan!;)

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply
    Hanni5
    4.11.2011 at 09:15

    Kiitos, kiitos, kiitos! Jumppapallojutut on enemmän kuin tervetulleita! Itse osaan tasan ne yleisimmät liikkeet, enkä ole paljoa kokeillut uusia, muuten olisi pää halki pöydänkulmassa :D Tämä lähtee kokeiluun!

  • Reply
    Sisko ja sen Sisko
    4.11.2011 at 16:28

    Mäkin toivoisin lisää liikkeitä. Pallo on kaapissa, mutta kotona jotenkin laiskistuu. Salilla käyn kyllä mielelläni ja paljon, mutta mistä into kotitreenailuun :D

    http://katriinajavenla.blogspot.com/

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published.